Assalamualaikum warahmatullohi Wabarakatuh

Marquee

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih :)

21 tahun kdg2 angin molek , kdg2 dop berangan itu rutin harian online suke politik suke multimedia n programming , tp tk prnah faham ape yg lect ajar susah jatuh cinta , susah melafazkan , susah melupakan swimming

Manusia berusaha mendapatkan apa yang mereka inginkan , tanpa pengetahuan manusia , Manusia sudahpun dapat apa yang mereka perlukan , Ya Allah , Terima kasih

satu hari punyer bengong ,

haa , arii neyh ade lah arii paling bengong skali , HAHAHA , pasal bapakk ak , sume jadi kaboottt , malas na citerr , yg pastii , fuhhh ... harii ni 13/12/2010 , aku teman mak aku gii checkup , esok 14/12/2010 , mak aku pulak teman gi checkup then bla bla bla ,tadi kat kuantan parade , seluar aku basah *bukan kencing ngok , malunyer nak jalan , Allah saje yang tahu malu malu malu  tp berbaloii sebab dapat botol besarr , muleiii harii ni aku kene bnyak minum air , *ye dogg , bukan air coke , pepsi , orange tp air suam ! bahasa kampung , air tawarr .. nggeee sbb berat aku dah ^^ kg taww ? smamlm gi timbang kat pntai selamat , HAHA , beratt doowwhhh , bahagian yg perlu akuuu jagee , * perlu ke bgtaw ? 


  • peroottt   *perott aku bolatttt comel
  • peha        *hurmm not badd
  • lengannn  * mcm gampett je bhgian neyh 
  • leherrr     *mmg susah part neyh


good luckk ! sebelum gi PLKN !