Assalamualaikum warahmatullohi Wabarakatuh

Marquee

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih :)

21 tahun kdg2 angin molek , kdg2 dop berangan itu rutin harian online suke politik suke multimedia n programming , tp tk prnah faham ape yg lect ajar susah jatuh cinta , susah melafazkan , susah melupakan swimming

Manusia berusaha mendapatkan apa yang mereka inginkan , tanpa pengetahuan manusia , Manusia sudahpun dapat apa yang mereka perlukan , Ya Allah , Terima kasih

suhana dan shikin

2003 .
ade budak tuh , datang dari KL ..
pindah ke sekolah kebangsaan indera mahkota ..
berkenalan dengan sorang lagi budak yg cute3 he3 ..
memang asalnya kuantan

bermain same2 , budak tuh selalu datang rumah budak ni
budak ni ingat lagi dressup dye ,
pakai tudung bulat2 .. 
naik basiklah kaler ungu ..

dalam kelas 4 putra selalu aje main ,
main ape ? main nama negeri , hak3
cikgu Fazlina selalu marah ,
tapi buat derkk jee 

2004-2005
budak ni pindah 
tinggal budak tu sorang sorang ,
kesian :( bukn niat budak ni nk pindah
tp budak ni trpkse ikut adik dy pegi ke SKIMU

2006
di SMKTPPTM
mase tu orientasi , budak tuh jumpe budak ni
ew ew , bahagienye ade dalam 2 tahun x jmpe
rumah dekat tp budak tuh jahat xnak datang

mule mule budak ni masuk kelas 1 jujur
budak tuh 1 usaha
tapi kene turun kelas :(
budak ni masuk 1 jujur , budak tuh masuk 1 tekun tp ttp baik

2007
eh eh dapat kelas same lah !
duduk sebelah ! wow , bahagianye budak ni
slalu study same , ha3
main pom maseh same2

arituh budak tuh tak datang ,
budak ni pom balik sebab bosan budak tuh tak datang 
Cikgu Sejarah pom pelik , knp budak ni balik , ha3
kelakarkan memnag bnyak kenangan

2008
semakin hari budak ni semakin sayang kat budak tuh
maseh dikelas yang same , berjalan , ketawe menanges bersame
budak ni suke cerite rahsie kat budak tuh
bg budak ni , budak tuh lebih dr seorang kakak

budak ni ta tahu mcm mne nak luahkan perasaan
bukan perasaan cinta nanti orang engat lesbian
tapi perasaan sayang yang teramat ,
mungkin dalam kertas ni dpt lah budak ni luahkan segala2nya

budak ni dengan budak tuh pergi melancong
kat mana , kat Melaka , mmg best la
budak ni pom da anggap family budak tuh
macam family budak ni sendiri

2009
budak ni maseh berkawan dengan budak tuh
tapi budak ni tak pernah luahkan rasa sayang dekat budak tuh
tak tahu macammane nak luahkan
kalau dengan boyfriend senang je kan

susah dengan senang , budak ni dan budak tuh lalui bersame
gelak same2 ha3 klakar kan
menanges pom same2 
budak tuh ade bile susah dan senang

budak ni ade boyfriend ,
rumah budak tuh jadi mangse dating
tp boyfriend tinggalkan budak ni
budak ni sedih sangat

budak ni betul2 kecewe , menanges dan mcm2
tapi bile budak ni menanges ,
budak tuh datang sapu habes airmata
senyuman budak ni kembali ,

itu yang buat budak ni sayang sangat 
sangat dekat budak tuh
tapi budak ni masih tak dapat luahkan segalanya
sebab budak ni ego sangat kot

2010 
macam2 terjadi kat tahun ni
macam2 berlaku dalam hidup budak ni
tapi budak ni tetap kuat dan bangun
semuanya kerana budak tuh

budak tuh sentiasa ade dengan budak ni
walau ade yang mengata , mengutuk budak ni
budak tuh tetap bela budak ni
tp budak ni maseh belum dapat luahkan segalanya

2011
budak tuh dah pergi jauh ke Negeri Sembilan
sedihnya , tapi takpe demi untuk mencapai cita2 menjadi chef
budak ni kat sini slalu doakan budak tuh berjaya
biar budak tuh sentiase senyum akn datang xde lahs edih2

tapikan bile budak tuh jauh
budak ni rindu sangat
pernah budak ni menanges sebab terlalu rindukan budaktuh
tapi budak ni tahan .. sebab budak tuh pergi kejar cita2 kan

budak ni selalu mesej budak tuh
cakap rindu sangat
tapi tak pernah luahkan ape yang seberna
Ya Allah dh bape tahun dah ni

Hari ni , mungkin segalanya akan terbongkar ,
tak kire budak ni nak bgtahu jugak budak tuh
walaw apepom terjadi
budak ni tanggung

untuk budak tuh
Nurul Ashikin Azarudin.
saya budak ni
NorSuhana Sulaiman

nak bagi tahu ,
nak lafazkan
nak luahkan
satu bende yang tak pernah saye luahkan

aku sayang kau lebih dari seorang kakak
Terima kasih ade dengan aku selama ni
susah senang muke kao tetap ade
aku sayang kao sangat sangat sumpah !

kalu umur aku tak panjang ,
satu je aku nak ko ingat
jangan menangis
jangan risau

sebab aku tak pernah bawak kenangan kite pergi sekali
masih tetap ada kat sini
bersame dengn ko
menemani kao

kalau aku pergi dulu
aku nak ko ingat
aku nak ko jadi chef suatu hari nanti
bile dh berjaya jgn lupe aku

aku tahu aku tak pernah luahkan ,
tapi hari ni aku luahkan
yang aku tersangat sayang kao
tp maaflah aku hanye mampu luahkan dalm blog je

ko ingatlah aku yang terakhir
susah ke senang ke
aku tetap ade dengan kao
tapi maaf , aku tak tahu macam mane nak balas jasa kao yang terlalu baik nan aku

kite tak pernah berkawan ,
tapi kite berkeluarga
aku sayang kao sangat
sambil nanges aku type

shikin
besoW
barney
moon
shikon

I MISS U SO MUCH !



doa untuk sahabatku

DOA UNTUK SAHABATKU…
Ya Allah
panjangkanlah umur sahabatku Kurniakanlah
kesihatan yang baik padanya,terangi hatinya
dengan nur pancaran iman.Tetapkanlah hatinya,
perluaskanlahrezekinya, dekatknlah hatinya
kepada kebaikan,jauhkanlah hatinya pada kejahatan,
tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama,dunia
dan akhirat
Ya Muhaimin
jika dia jatuh hati izinkanlah dia menyentuh hati
seseorang yang hatinya
tertaut padaMu agar tidak terjatuh dia dalam jurang
cinta nafsu?Jagalah hatinya agar tidak berpaling
daripadamelabuhkan hatinya pada hatiMu.jika dia
rindu,rindukanlah dia
pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu
Ya Allah
Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh
dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu
jika kau halalkan aku merindui sahabatku,janganlah
aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada
cinta hakiki,rindu abadi dan kasih sejati hanya
untukMu
Ya Allah…
kurniakanlah sahabatku kesenangan,ketenangan,
kecemerlangan hidup di dunia akhirat kelak..

Ragam di Hospital !

aishh .. hari ni bawu balek dr hospital , boley dikatakan macam2 terjadi disini , doa aku untuk semua pesakit ,
semoga Allah memberikan kesembuhan , dan bagi yang menemui ajal semoga rohnya ducucuri rahmat , Amin .. R.I.P 

antare yang sempat aku snap , keadaan di hospital  adelah
ni ambek curi2 jerk , tawu nurse nanti mampos aku kang dy engat ak nak sabotaj plak :P
Alhamdulilah , ade pesakit yang sembuh lagi segar bugar ... tp mengape mereka msaih disini yerk .. ntah la ... yang penting dyeowg sehat
ni antare seorang pakcik dr balok yg sempat ak temuduga *ceyh cam reporter la plak ! kate pakcik ni , dy menghidap penyakit jantung .. hurm semoga cepat sembuh . aminnn ..

so pade yang luar sane .. ape yang penting adelah menjaga kesehatan .. inshaAllah dengan kesehatan hidup kite lebih aman .. nak2 lagi bagi yang mude2 tu ... nnt daa tue jgn nyesall yerkk .. tp walawapepom .. penyakit itu penghapus dosa .. subhanaAllah ..

Ya ALLAHH ! beliau sangat menarik ! Nikon D3100

AGAK AGAK LAH KAN , SAPE YANG BERANI HADIAHKAN AKU BENDE NI ? HAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAH !
jawab jawab :| 
 

shaun the sheep

satu leteran akan terdengar esok pagi kerana terlupe mengejutkan mak aku yang tidur dengan lenanye ! aku terlupe kerana ingin mengejut beliau untuk bangun menyaksikan cerita kartun kegemaran beliau yang dilayan setiap hari pada jam 12.33am hingga 1.03am setiap hari hanya di disney channel 615
bersediakah aku untuk mendengarnya ? :|

ketawa lah anda ! AAHHAHAHAH

WASHINGTON : Ketawa bukan hanya berfungsi sebagai penawar kesakitan tetapi turut berkesan mengurangkan berat badan kerana ia berupaya membakar sehingga 2.2 kilogram lemak setahun, kata saintis.
Sementara ketawa bersungguh-sungguh menggunakan tenaga sama untuk berjalan lebih 0.8 kilometer.
Ia didapati satu rangsangan menyebabkan banyak otot bergerak dan turut membantu jantung berdegup lebih laju.
Dr Maciej Buchowski, dari Universiti Vanderbilt di Nashville, Tennessee, berkata: “Peserta dalam kajian kami mengeluarkan 10 hingga 20 peratus lebih tinggi tenaga ketika sesi ketawa berbanding waktu rehat.”
Katanya, ketawa kecil 15 minit sehari dapat mengurangkan berat badan lebih dua kilo setahun.
Walaupun ketawa diketahui baik untuk jantung dan sistem imunisasi, ini adalah kajian pertama menyatakan faedahnya dalam usaha mengurangkan berat badan.
Penyelidik mengukur bilangan kalori yang dihapuskan oleh 45 peserta berusia antara 18 dan 34 tahun ketika mereka menonton program televisyen berbeza, termasuk program biasa dan komedi.
Hasilnya, yang disiarkan dalam International Journal of Obesity, menunjukkan peningkatan ketara penggunaan tenaga apabila rancangan komedi ditayangkan. – Agensi

semua WAJIB hadir untuk temuduga

terdapat di salah sebuah restorenn di kuantan :)



tawuu ah restoorentt thailand ,tp jangan la sampaiii eje pom ta retii ngee :p

omg ! LELAKI tercantik didunia !

korang percaya tak yang semua neyh adelah LELAKI ! 






*kenape dyeowg lagi cun dr aku yang sememangnye perempuan ='=