Assalamualaikum warahmatullohi Wabarakatuh

Marquee

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih :)

21 tahun kdg2 angin molek , kdg2 dop berangan itu rutin harian online suke politik suke multimedia n programming , tp tk prnah faham ape yg lect ajar susah jatuh cinta , susah melafazkan , susah melupakan swimming

Manusia berusaha mendapatkan apa yang mereka inginkan , tanpa pengetahuan manusia , Manusia sudahpun dapat apa yang mereka perlukan , Ya Allah , Terima kasih

hoBiii

eyhhh , aku pergii lah bertandang ke bloggg blogg org un , aku tgok , ish ish ish , sume tules sal hobi n minat dyeowg , asal aku taa eyh ? naa citer gaxx , taa kiree naa jugaxxx naaa jugaaxxx !!! Aku citerr eyh ?? ok bermule darii minat aku sejaxx dari kecil sampai besar yang taa tinggi tinggi neyh ! 

haaa , kalo kowang naa taw , aku neyh sangat obses pada earphopne neyh , neyh bawu separuh dr earphone aku taww ! ade bnyak lagii , aku taa ingat larh , tapi aku stat giler earPH neyh maybe bawu agi dr form 2 !
haaa , ni bawu separuhh , ade lagii tawww , neyh la yang aku sayang , NOVEL ! , daan novel paling aku suke adelah bila sena kembali berbunga , novel ni hadiah dari mak aku yang tahu aku suke buku neyh ,.. kisah dy mengenai fika , perempuan yang sangat tabah , besttt ! ade sambungan , bila sena kembali berbunga 2 .. karya amaruszati noor rahim , da best ! dan novel yang buat aku menanges ade lah kau cipta kasih karya azilah wahab , perghh cedey , mengisahkan liku liku kehidupan 4 beradik , swear bestt !
haaa , aku minat pade olive oil , kowang taww ta , aku memang wajib ade bende neyh , daa beribu ribu botol rasenyerr , dari aku darjah 6 tawwuu ! ,bukan untuk rambut k , aku mmg taa suke pkai oil di kepale , tp utk jerawat , .. aku taa pernah beli produk hilangkan jerawat sbb olive oil neyh mmg baguss tawwu , ngee <3
 aku dengan air memang taa dapat dipisah kan , sume owg mcm tu un ? aku akan bawak botol air neyh kemanee saje aku perggii , ni antare botol aku , ade satu lagi kaler purple , peneman ku kesekolah , tp td carri ta jumpe , basuh agaxnyer , ngee
haa , ni paling berharge , cincin ni adelah cincin mak nan ayah aku , yang aku simpan , aku sayang cincin neyh , taa sangke taste dyeowg same ! ngeee , aku ta boleyh pakai cincin cozz aku elergik , so aku simpan sahaje , <3
haaa ni larh bestpwenz aku , yang buncett cam aku tu name dye rickrick , aku beli nan xpwenz aku , kecek , ni dy punyew so kite tukar mase kter beli , yang sekor agi tu gelap cam aku tu , berber , tu adelah pemberian arwah boyPwenz aku , dy taa mampos lagi k , jasad maseh hidup , tapi chenta dye je dah mati , so aku anggap dy daa mati , tp aku ttp simpan dye , sbb dye ta bersalah dlm hal ni kan berber , berber baek , slalu dgr nasehat aku , masalah aku, tp yg aku slalu bwak gi mane2 , adelah rickrick , dan aku nan rickrick bawu je alek dr KL nan rick rick ,

p/s : adatlah tu , sume owg benci exboy dye kann ?