Assalamualaikum warahmatullohi Wabarakatuh

Marquee

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih :)

21 tahun kdg2 angin molek , kdg2 dop berangan itu rutin harian online suke politik suke multimedia n programming , tp tk prnah faham ape yg lect ajar susah jatuh cinta , susah melafazkan , susah melupakan swimming

Manusia berusaha mendapatkan apa yang mereka inginkan , tanpa pengetahuan manusia , Manusia sudahpun dapat apa yang mereka perlukan , Ya Allah , Terima kasih

chakoiii cikmiee

Haa , bagi yang ta tawu meh sini kau tawuu kan , hehe , aku memang daa lamee taa online siang2 neyh , dalam due arii daa kott , ngeee , aku pergi tolong abang ipar aku meniage chakoii , perghh .. aku dengan besssttpwwen aku bolat . :D .. so macam2 ragam ade kat sane , maksud aku pelanggan ... heheh .. ade yang jenis baikk .. ade yang jenis ta sabar .. aku plak yang kene sebar melayani karenah mereka :) adatlah tu un .. walawpom penat tapi bestt nyer memang lahh :))) puass atii .. chakoi abg ipar ak tu mmg boley dikatekan femess la gak .. ramai owg yg snggup tunggu , beratur , dan order lebih dr RM5 .. antare makanan femes kat sane adelah pau kacang , pau kentang , cucur udang dan pau sardin . sape yang duk IM tu ley dtg k , depan fetty laundry , :) .. citer dy bermule seorang makcik dan abg tuh .. abg tuh memang daa lame menunggu tp tak pasal2 makcik tuh dtg ckp die lagi lame tunggu , daa ~ jadi pergaduhan plak kat situ ... berebut chakoii , dh la mase tu huujjaan . chakoii daa abes , ta pasal2 aku kene marah ckp aku neyh kene kauseling , hampeyhh .. last2 abg aku bg seinggit sorang puas ! ~