Assalamualaikum warahmatullohi Wabarakatuh

Marquee

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih :)

21 tahun kdg2 angin molek , kdg2 dop berangan itu rutin harian online suke politik suke multimedia n programming , tp tk prnah faham ape yg lect ajar susah jatuh cinta , susah melafazkan , susah melupakan swimming

Manusia berusaha mendapatkan apa yang mereka inginkan , tanpa pengetahuan manusia , Manusia sudahpun dapat apa yang mereka perlukan , Ya Allah , Terima kasih

assalamualaikum dunia ,

setelah beberape lame aku ta ber-blogger , akhirnye aku ber-blogger jugaxx , nggeee ... tp tittle blog bwu aku neyh peliixx sket , ohh yeahh , nak kasi taw , aku ta kisah k , kowang nak follow ke x nk , its up to u ..HAA , aku mmg ta buleyh stat writing , kalo da stat , marang kerapu ka pundekss marang skeperss akan kuar , maksudnye aku akan merapu , sebab tu aku selalu ta lulus bahasa malaysia , sebab aku selalu merapu , merapu tu ta bagus sebernanye , tp na buat mcm mane , aku hanye insan yang lemah yg hanya tahu merapu , haa tengok2 da mule merapu , cisss ta gune punye budak merapu , eh jupp , merapu tu ape ? adik beradik merebeng eyh ? ataw maksu moyan ? dah dah anoe , jangan merapu disini oke , satu dunie nak bace neyh *perasan .. neyh la runting harian aku , berangan berangan berangan , mmg ta sah kalau ta berangan , kene sah la..kalo ade yg ta sah tu , kite sah kan ... berangan mmg da jadi sebahagian dari hidup aku , kadang kadang aku rase , hidup dalam dunia khayalan tu lagi bagus dari dunia seberna , sebab dengan hanya tu lah kite kadang2 mampu tersenyum sendiri , cube kite bayangkan , dunia seberna dengan dunia khayalan kite ? jauh bezaa kann .. Allah maha adil , maybe DIA tidak mahu memanjakan manusia dengan memberi semua impian manusia tanpa usaha , kalau gituu lemookkk ahhhh ... macam aku jugaxx , aku hidup dalam suasana yang perfect , tp ade satu jee yang ta perfecttt , dye !!! haa tengok ? Allah itu bijak kan .. DIA xbg kite 100% apa yg kite impikan , tp DIA suruh kite usahakan sendir , itu lah ALLAH SAYANG KITE , tp kite?? * aku cakap owg tp sembahyang ponteng slalu . .so kalau kite mahukan sesuatu , kite kene USAHA , DOA , TAWAKAL .. cheeessseee :) *pehal tibe makanan peberet tikus ni kuar ? <3