Assalamualaikum warahmatullohi Wabarakatuh

Marquee

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih :)

21 tahun kdg2 angin molek , kdg2 dop berangan itu rutin harian online suke politik suke multimedia n programming , tp tk prnah faham ape yg lect ajar susah jatuh cinta , susah melafazkan , susah melupakan swimming

Manusia berusaha mendapatkan apa yang mereka inginkan , tanpa pengetahuan manusia , Manusia sudahpun dapat apa yang mereka perlukan , Ya Allah , Terima kasih

AL-FATIHAH untukku ,

sayang..

hari ini kita bersama bergelak tawa.
hari ini kita bersama berjalan,
hari ini kita bersama melalui saat saat indah didunia,
hari ini kita bersama membina sebuah cinta yang kekal selamanya

tapi sayang,..

maafkan ak kerna esok bukan lagi hari ini,
esok aku akan pergi meninggalkamu sendiri,
kerna sudah ditakdirkan didunia ini,
yang pergi takkan kembali lagi..

sayangku selamanya,

seperti yang dijanjikan olehNya,
aku dijemput oleh para malaikat,
untuk pulang ke dunia asal,
yang menjanjikan syurga indah untuk semua umat,

maafkan aku sayang,

aku terpaksa pergi dulu sebelummu,
sudah tiba masanya untukku,
berpisahlah jasad dan rohku,
yang takkan kembali lagi untukmu.

sabarlah sayang,

mati lah aku, hancurlah jasad ku dimamah bumi,
sayang ku padamu takkan pudar,
tetapi cintaku padamu tetap didalam hati,
bila tiba waktumu,kau pasti akan bersamaku selamanya,

terakhir dari ku, sayang,

bukan tangisan yang ku pujakan dari mu,
hanya kebahagiaan duniaakhirat ku berdoa untukmu,
bukan menziarahiku yang ku nantikan darimu,
tapi, AL-FATIHAH untukku yang ku harapkan dalam doamu..