Assalamualaikum warahmatullohi Wabarakatuh

Marquee

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih :)

21 tahun kdg2 angin molek , kdg2 dop berangan itu rutin harian online suke politik suke multimedia n programming , tp tk prnah faham ape yg lect ajar susah jatuh cinta , susah melafazkan , susah melupakan swimming

Manusia berusaha mendapatkan apa yang mereka inginkan , tanpa pengetahuan manusia , Manusia sudahpun dapat apa yang mereka perlukan , Ya Allah , Terima kasih

PLKN !

HAHA , ary ni aku dapat MC seminggu ! semuanye gare2 aku degil sangat nak ekot cikgu pergi menembak , padahal aku ade tag merah mengatekan aku ni sakit .. so 2 ary lpas aku gi menembak .. aku dapat hp , aku call member aku n aku perasan telinge aku daa ta boley mendengar sebelah kiri .. esok tu terus aku gi medic dan medic terus bawaka ku gi jumpe doktor kat klinik jengka .. mule2 aku engat keadaan semakin oke , rupenye tak ! aku ken pergi HoSHAS dan jumpe pakar kat sane , erghh ! esok tu aku temujanji pakar kul 9 , tapi sbb malam tu aku kene duty aku pom bangun lewat then , aku gi medic pukul 8:30 am .. ape lagi kene bebel dulu baru masuk kete , sampai kat HoSHAS , aku kene tunggu sampai kul 12 pm tawu tak ! erghh bile daa jumpe pakar tu dea cakap aku mungkin teruk .. saraf aku da ta ley berfungsi , dan aku kene tahan di wad kenanga 10 tingkat 7 ! lpas je aku masuk wad , akak medic tu terus blah tinggalkan aku , sumbat giler doe ! aku nak call mak aku , aku cube trun bwah dengan pakai baju hospital , org tros lah mark aku pesakit kat situ ! pergh kene tahan tros dengan nurse ! memang sumbatt sgt2 .. dah la aku dah masuk wad bedah ! suke sukiii je nak bedah aku , last2 nurse tu bagi aku pinjam telefon kat situ , aku ape lagi terus call mak aku , bapak aku tgh meeting kat KL mak aku kat Kuantan berlari turun Termeloh demi aku , HAHA , bergaduh kejap dengan doktor ! suke suki je na operate aku ! naseb baek lah ade aku ade private doktor kat kuantan , tros la call doktor aku , n doktor aku cakap , no3 .. aku tak boley di operate lagi ! fuhh selamat ! then tros aku cume dapat MC seminggu , OMG ! so sumbat ! @&!#*(!#)&)!&)&!()$^#(!&!)(@ !!!!!