Assalamualaikum warahmatullohi Wabarakatuh

Marquee

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih :)

21 tahun kdg2 angin molek , kdg2 dop berangan itu rutin harian online suke politik suke multimedia n programming , tp tk prnah faham ape yg lect ajar susah jatuh cinta , susah melafazkan , susah melupakan swimming

Manusia berusaha mendapatkan apa yang mereka inginkan , tanpa pengetahuan manusia , Manusia sudahpun dapat apa yang mereka perlukan , Ya Allah , Terima kasih

home sweet home

OMG ! i  cant belepppppppp datttttttttttt ! now 30 july !!! yeahhh !!! bermakne aku dah tamat Latihan Khidmat Negara siri 8 Kumpulan 2 , hebatt tak aku ? walaw bnyak giler dugaan cubaan aku tempuh , alhamdulilahh , aku berjaye yeahhh ! HAHAHA .. ok .. gile lame giler aku tak berbloggerr , woahh sumpaa winduu doe , HAHA , sebab lame aku tak berblogger aku lupe pass n email aku , so terpkse veritication dlu , erghh like usual , aku mmg pelupe , macam gampet ! cerite bermule aku yg berie rie nak naek bus trpkase tukar plan sbb brg yg terlalu bnyak , OMG , ta sanggup aku nk bwak bnyak2 ... then aku call my bestie *mom* suruh ambek , engatkan nk balek awal , mmg lah my mom ambil awal tp nk kne lepak dgn my anty dlu , datin nisah tu , erghh .. so aku pom lepak lah dlu kat cafe indera pahlawan tu , with my anty , datin nisah , uncle nazri n tuan komanden , setelah penat lepak , bru ak sedar , aku pelatih terakhir yg balik ! ergh , ok fine .. so aku ajak mak aku gi termeloh untuk makan my favv , walawpom aku x mkn ikan , tp ikan patin mmg wajib ! my favv sejak dr kecik lagi , yummy ! dalam 2 ekor jugak aku habeskan sorang , im fat , when im nearrr with my mom ! HAHAHAHAH , lepas tu , aku pom berjalan berdue dgn my mom , wow mmg windu gileww larhh , selalunye dlm kete mmg wajib pasang radio or my mom dgr MP3 , tp tibe2 my mom mintak kat aku untuk x yah pasang ape2 , dea ajak aku borak2 .. so smbil dea drive aku citer about plkn , then dea citer about her .. sambil gelak2 .. sambil gado2 , HAHA .. miss her damn much ! bile sampai rumah , aku tgok kete mercedess benz bapak aku dah terpacak depan umah , aku lompat dlm kete , heppy giler dpt taw bapak ak ade kat umah , upe2 nye mak aku ckp , bapak aku xde , dea bawak kete spear dea yg laen pergi menembak dlm utan , hurghhhhhhhhhhhhhh ! so aku tros masuk bilek , seperti biasew , bilek aku pom dh kemas tp x berape kemas sbb mak aku taw , aku tak suke sesuatu yg kemas , so sepah2 lah sikit .. aku on kan aircond n on tv , nk tgok citer2 kat astro first , tp sume ta best ! huh .. so aku ttp tv n on kan laptop .. on fb , wow bnyaknye org add ! hhehehhe .. tgh2 syok layan fb , tbe2 terdengar sore memanggil , WISHHHHHH WISHHHHHHHHHHHHHH , OMG ! bapak aku sudah balekk !! aku tros kuar bilek , n sambut dea balek , heheh , aku masuk bilek dea n baring kat tgh2 antare aku dea dgn my mom , weyh lame giler x lepak 3 org atas katel , aku citer mcm2 about plkn , mak n bapak aku just gelak2 n maen geletek2 aku , HAHA , aku janji nan bapak aku yg bilek aku akan sentiasew cantekk , woahhhhhh <3 then tros aku berlari msuk bilek aku , dgr mp3 , on laptop tros blogger ! so now , im so sleepyy , huarghhhhhhhhhhhhhhhh , wanna sleeeeeeeeeepppp .. ! byewwww !