Assalamualaikum warahmatullohi Wabarakatuh

Marquee

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih :)

21 tahun kdg2 angin molek , kdg2 dop berangan itu rutin harian online suke politik suke multimedia n programming , tp tk prnah faham ape yg lect ajar susah jatuh cinta , susah melafazkan , susah melupakan swimming

Manusia berusaha mendapatkan apa yang mereka inginkan , tanpa pengetahuan manusia , Manusia sudahpun dapat apa yang mereka perlukan , Ya Allah , Terima kasih
haa , seperti pagi pagi biasa aku , mak aku akan masuk bilik tuk kejutkan aku , weyh windu zaman ni , HAHA .. hari ni mak aku masuk bilik tuk ajak aku makan ikan patin lagi , ! again ! <3 wow tengs maa ! aku bangun terus capai hp yang sedie ade disebelah kanan ku , dan aku terus on kan hp yang aku mmg off sejak semalam , opocot mak kao ! bnyak giler text aku dapattt , campur text member kat kuantan yang marah aku x bg taw aku daa balek , heheheh sory sorry sengaje sengaje , bukan x nk bgtaw , tp im needdd resttt ! im so soorrryyy , yeahh :) tapi yang paling lawak , semalam ! mase family berkumpul ramai2 , aku x join ttp duk dlm bilik layan mp3 , last2 mak aku panggil suh kuar , bile aku kuar , kakak2 aku sume terkerkejut tgok muke aku , yang berjerawat terok sgt ! HAHA sampai suh bawak ku gi hospital ! HELLO ! jerawat je kot , no need hospital larh ! ape laaa , HAHAHAHAHAHAHAHAAHAAA , bengong ! OMG ! lewatt sudaaaaaaaaaaa