Assalamualaikum warahmatullohi Wabarakatuh

Marquee

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih :)

21 tahun kdg2 angin molek , kdg2 dop berangan itu rutin harian online suke politik suke multimedia n programming , tp tk prnah faham ape yg lect ajar susah jatuh cinta , susah melafazkan , susah melupakan swimming

Manusia berusaha mendapatkan apa yang mereka inginkan , tanpa pengetahuan manusia , Manusia sudahpun dapat apa yang mereka perlukan , Ya Allah , Terima kasih

JOM DETOKS BADAN !

ASSALAMUALAIKUM ! sudaaa agak lama aku tk lepak kat blog ni ade dalam 30 taun ( penipu beso ) okay malas nak citer banyak aku ade ke aku tkde ke, tetap tkde orang baca blog merapu aku ni.


minum air kosong mineral masak suam adalah peberet aku.. bukan terpaksa tetapi mmg btol peberet. walaupun aku tk pernaah jaga permakanan aku. suka ati aku nak makan apa nak makan jam berapa nak makan kat mana memang suka ati aku. tapi bab air mmg aku amalkan minum air kosong 3 liter ari2.

alhamdulilah mungkin sbb tu walaupun aku gemuk tp tkde penyakit LAGI. maybe not now.


okay. Kadang2 aku terpiqiaqqq bosan gak la minum air masak ni walaupun kelebihan dy banyak sangat ! aku cuba google dan aku sendiri buat. Air ni PERAP tau BUKAN BLEND. Ingat tu jangan tanya kenapa sebab aku sendiri TAK TAUUU.

 

 

siapppp !! senang je kan. TIMUN JEPUN + LEMON + DAUN PUDINA

ada orang suka letak  halia pun boleeyy iris nipis2 tau... letak dalam peti ais semalaman.

pagi tu atau afte lunch boley minum. series sedap ! tapi mesti korang agak terganggu dengan kehadiran timun kat situ kan. tapi percaya cakap aku..timun sikit pun TAK menganggu rasa air tu. yg rasa cuma pudina dan lemon je..daa boley bayangkan tekak korang kan? rasa fresh je kan.


oo yaa bahan2 ni boley digunakan SEKALI je tau.. jgn refill 5-6 kali plak. esok boley tukar yg baru :) ari ni ari pertama try. series badan ringan dan proses pembuangan tu cantik sgt opps :) selamat ,mencuba yer gengss !