Assalamualaikum warahmatullohi Wabarakatuh

Marquee

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih :)

21 tahun kdg2 angin molek , kdg2 dop berangan itu rutin harian online suke politik suke multimedia n programming , tp tk prnah faham ape yg lect ajar susah jatuh cinta , susah melafazkan , susah melupakan swimming

Manusia berusaha mendapatkan apa yang mereka inginkan , tanpa pengetahuan manusia , Manusia sudahpun dapat apa yang mereka perlukan , Ya Allah , Terima kasih

packing barang !

hari ni aku nak bebel pasal barang barang erghhhhhhhhh T__________T ! Last2 minute bawu lah nk cri ni lah tu lah pening taw x ! bla bla bla , ni pasal bilik pulak , seperti yng korang taw , bapak aku ni memang dr dlu , jenih PEMBERSIH ! aku plak jenis suke sntai2 .. jenis bapaka ku ni , blik nak kene kemasssss , pakaian kene mantappp , klo gi shopping nan bapak aku , klo boley , dea nak baju tu harge rm100 ke atas , klo x rm100 keatas dea tak bagi ambek , sbb bg dea .. baju yang mahal ni kualiti tinggi , aku bosangg sungguh klo dea ajak shopping , bagi aku plak , baju rm10 pom aku layan , janji boley tutup badan ! cume aku x layan sgt baju2 kat pasar mlm , hehehe .. tu kisah laen ni kisah yang aku bengang gilew ! bapak aku ckp , bilik abang aku lagi kemas dan bersih berbanding bilik anak dare cam aku ! tu yang aku bengang sangat , padahal aku tgh packing barang td kan , tu nmpak serabot sgt bilik aku !bapak aku laa bebel bebel bebel , bla bla bla ! last2 , aku dengar mp3 ,. aku buat bodoew ! waaaaaaaaa sakit aty sangat2 , bapak aku memang jarang ade kat kuantan , tp bile dea balek kuantan , semuaaaaaaaa kene bersih ! so aku buat keputusan untuk bolokkkkkkk je baju aku dlm beg ! tak lipat pom , HAHA...  skaliiiiiiiii ! bapak aku checkk , adeii , terpakse lah , aku keluarkan barang2 aku balek n lipat balek smule , waaaaaaaa T_______T .. ! cedey sgt sgt waaaaaaaa T__T ..
_________________________________________________________________________
12 : 16 AM 16 may 2011

Hari ni , aku menanges lagi , aku tak tahu , ape yang maen dlm fikiran aku ni , sedey sgt2 .. mcm2 berlaku , T__T .. mungkin sebab aku nak tinggal mak aku lah , ye lah aku mane lah pernah pisah nan mak aku lame2 .. dan mungkin hajat aku tak tercpai , hajat nk trus terang kat Ali ! erghh ! aku sendiri tak tahu knp ak menanges , aku mmg nak lupekan dea ! tapi aku x boley , aku tak kuat ........ takpe takpe , aku cube lagi .. mungkin jugak dah setahun aku clash dengan X , hari ni lah tepat stahun hidup aku seorang ! tapi aku bahagia ! dengan kehadiran ali ! HAHAHHA , wlaw hidup dlm mimpi , sumpah aku bahagia sgt2 ! weeeee esok aku akan hidup sorang2 .. aku x leyh daa naa manje2 nan mak aku , tak boley daa nak pergi mam mcd lagi ! kene tinggal sume tu , aku akan slimm , tadew daa tembam2 , jujur anoe , sebernanye kao hepi ke x pergi plkn ? oke aku jujur  
happy sebabbbbbbbb
  • aku akan belajar hidup berdikari ! cuci baju sndri , lipat baju sndiri , n semuanyew sendiri ! ta boley manjew2 daa
  • dapat kawan baru kowtttttttttt ? ahh layan je lahh ! HAHA , 
  • ehem ehem , dengar citer makan sane mewah ! A Y A M ! YUMMY !
  • tengok aku berjaye tak , berdikari hak3
  • pakwe hensem ? no no no , tak layan !
               tak happy sebabbbbbb
  • ergh cuci bju sndri , gosok bju waaaaa ! 
  • ta boley da gi mam mcd ! 
  • ta boley stiap mlm gi kuar makan ! waaaaaaaaa
  • makan mewah pom klo bkn mak yg msk tak gune gak kan !
  • tak leyh daa online fesbuk !
  • ta leyh gi lpak2 daa !
  • benci benci benci sgt sgt sgt
  • banyak lagi smpaii tak terkata !


___________________________________________________________________________________________
6 : 22 AM 16 MEI 2011
Hari ni aku bangun awal sket , dlm kul 5 gitu , ye lah , malam tadi aku tydo nan mak n bapak aku , wee tydo tgh2 .. aku memang anak manje ann ann ann , so kne lah bgun awal , klo ak tydo bilik , aku , sorry la nak bgun awal ! hahahah , citer dea bermule bile aku , dah siap packing brg , bapak aku engatkan aku , "wishh bantal busuk daa bawak " OMG ! bende terpenting dalam hidup aku, mcm mnew aku bley lupew ! aku yg dh siap packing brg , trus bgun dan tgok , beg aku tu x muat sgt untuk letak bantal busuk aku , so aku buat keputusan untuk tukar beg laen , abes sume yg dh lipat2 aku bawak kuar , demi bntal aku ... erhh ta muat gak , aku tukar lagi beg yg besar skett .. tak muat jugak , last2 aku geram ,a ku gi panjat almari stor , aku ambik bapak beg ! haa bru muat , puas aty aku , skang beg aku besar gilew ! ahh mampuihh la , janji bantal aku terbawak ! eyh eyh , boley ta aku nak menanges jap ! ok silekan menanges , oke aku menanges , weyh , mule skang , aku tak leyh agi jadi anak manje ! aku kene berdikari , waa hari ni bermule kisah aku , hidup seorang perantauu , waahh sumpah sedey , dah la perasaan aku pom xluahkan agi ! takpew lah biar je lah dea tergantung ! <3