Assalamualaikum warahmatullohi Wabarakatuh

Marquee

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih :)

21 tahun kdg2 angin molek , kdg2 dop berangan itu rutin harian online suke politik suke multimedia n programming , tp tk prnah faham ape yg lect ajar susah jatuh cinta , susah melafazkan , susah melupakan swimming

Manusia berusaha mendapatkan apa yang mereka inginkan , tanpa pengetahuan manusia , Manusia sudahpun dapat apa yang mereka perlukan , Ya Allah , Terima kasih

ehh saye dah 18 tahunn la !

syukur Alhamdulilah , saya masih bernyawa pada masa ini ! hanya Allah SWT saje yang tahu , betape saye gembire bile sebab esok my birthday ! apee ?? kao kecik lagi ? HAHAH kesian kao , aku daa besar , ta caye tengok IC .. HAHHA , besttnye daa besar , da boley kawenn kot .. waaaa sangat best waaa saye akan tepat 18 tahun bile tepat 12 april 2011 jam 6:25 Petang .. ini adelah ucapan saye :

  • pertame , saye nak ucapkan jutaan terime kaseh pade kedue ibu bapa saya yang membesarkan sy sampai sy jadi sebesar besar manusia walawopm kecik , HHAHAHA
  • pada hari yang mulie ini .. saya akan mulakan azam baru saya .. nak tawu ape azam saya ? tanye saye HAHAH
  • saya sangat gembira saye sudah 18 tahun ! saye boleh masuk pawagam /. haa ? nak IC ? nahh aku campak kat muke kao !
  • eeee saye dah tue !
  • HAPPY BIRTHDAY ANOE !